Senior Formal

Hela kvällen var superkul! Djn var grym och det tråkigt när det var dags att sätta sig på bussen tillbaka till Bronx. Maten var inte någon höjdare och att den ""öppna baren" stängde vid 10.30 var ju inte så kul men vad gjorde det? INGENTING!


"Rödamattan posen"




Siri och hennes Biopolare


Katelyn, Siri och jag




Alla killarna som var med innan vi åkte iväg









Hoppas jag hittar Tobbes kamersladd för där finns mina favoritbilder som vi tog utanför stället =) Så blir nog en liten bildbomb till från Senior Formal.

Kommentarer
Postat av: m

vad fin du är Malin! längtar tills vi ses :D

2011-05-31 @ 10:03:58
Postat av: Matilda

från mig då då :)

2011-05-31 @ 10:04:39
URL: http://matildafarkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0