New York City Life

Tillbaka i NY och det är varmare än varmast här =) Har varit 30 grader nu i två dagar så ac:n är satt på max. Jag älskar att hänga runt här när skolan är slut när inte är så mycket folk kvar. Bara min underbara pojkvän som saknas men jag får nog träffa honom tidigare än jag trodde =) Igår var vi och festade lite med basebollkillarna för de hade vunnit MAACs och så var det Emmys sista dag innan hon åkte hem. Prövade ett nytt spel som heter Corn Hole vilket är en ny favorit så nu måste vi fixa ett hemma!
 Imorse gjorde Lissa homemade french toasts- yummi, till mig, AJ och Coling och därefter åkte vi ner till Central Park och låg och solade lite, var dock sjuuuuukt varmt och galet mycket folk eftersom det var Memorial Day (=röd dag).





Nu på kvällen har vi gjort hemmagjord pizza och kollat på actionfilmen From Paris With Love, somnade dock så det visade hur bra den var :) Imorgon ska jag fixa lite skolsaker, sen in till stan med Siri, skype med min älskling och sen packa en massa.


Kommentarer
Postat av: Papp

Trevlig resa hem, vi ses imorgon.



Kram

Pappa



2011-06-01 @ 12:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0