Nära skjuter ingen hare

Var en cm ifrån att gå till finalen och var slutligen 5 cm ifrån att gå vidare till Nationals idag! Så nu är säsongen över för mig och mitt USA äventyr är på sitt slut. Åker hem på onsdag och landar i Köpenhamn på torsdag. Känns perfekt med lite vila nu för mina ben börjar kännas lite trötta.

Efter tävlingen hann jag med lite skype med Tobbe som är i Sverige nu. Därefter drog vi till ett mall där jag shoppade lite på Abercrombie & Fitch och Victoria's Secret! Nu har jag snackat lite med Lissa på skype, vi har inte träffats på några dar så det blev lite uppcatchning där.
Imorgon blir det nog bara chill och kolla på tävlingen, finns ju inte jättemycket att göra här. Ni som vet vad man kan göra i Bloomington, Indiana får gärna komma med förslag :) Hittade lite Svennekompisar på läktaren så jag slipper sitta ensam. Vi är ju bara två personer från laget, och Colin killen som är med .är inte så superpigg på att kolla på friidrott..

Nu ska jag kolla film innan jag somnar. Blir nog Water for elephants om det funkar med mitt hotellinternet (brukar ju vara ganska segt).

Btw, kanske skulle lägga till att jag hoppade 5.99 om det var någon som undrade!


Kommentarer
Postat av: Sirran

Grattis till en bra prestation Mailn! Du är grym!! Saknar dig!

2011-05-27 @ 05:04:19
Postat av: Mamma

Välkommen hem på torsdag en jättekram väntar på dig!



kram

Mamma

2011-05-27 @ 06:35:57
Postat av: Pappa

Bra kämpat!

Glöm inte att du hoppade superbra inomhus,6.24!



Vi ses nästa vecka,

Kramar Pappa

2011-05-27 @ 22:39:40
Postat av: anonymous

nära skjuter ingen rabita..

2011-05-29 @ 21:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0