Done with finals

Sadar da var jag klar! Har precis skickat in min etikuppsats och skrivit klart mitt managementprov. Snart blir det traning sen ska jag och Tobbe in till stan. Han ska klippa av sin lejonman och jag ska kolla runt i lite affarer =) Ikvall har vi en liten avskedsgathering i vart rum eftersom vi bada ska aka hem. Vi hoppas att manga kommer!

Nu ar det bara att chilla runt tills jag aker till Regionals. Fast det hander anda mycket kul. Pa torsdag kommer Tobbes familj och det ar nan ceremoni pa kvallen for de elever med bast betyg som han har kommit med, pa fredag ar det Senior Formal, pa lordag ska vi ata pa restaurang med hans familj och pa sondag ar det graduation!


Da ska Tobbe, Malin och alla andra seniors kasta hatten!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra jobbat och lycka till på Regionals.



Kramar

2011-05-18 @ 22:01:47
Postat av: Pappa

Bra jobbat och lycka till på Regionals.



Kramar Pappa

2011-05-18 @ 22:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0