Aj, aj, aj

Har precis käkat frukost och var innan det ute och sprang en liten runda. Gick inte så bra då jag snavade och trillade pladask på asfalten vilket resulterade i två knän, en armbåge och en hand som blev uppskrapade :( Vad har jag då lärt mig av detta? Jag är nog inte gjord för att springa....

Nu sitter jag och kollar OTH eftersom jag har nästan hela dagen fri då vi ska åka in och kolla på tävlingen vid 6 ikväll. Igår träffade jag två andra svenskar, Sofia Hellberg-Jonson och Björn Johansson. Sofia skulle springa stafett idag (4x400) medan Björn och en kompis hade kört hela 5,5h för att komma hit och kolla.

Imorgon bär det av till NY tidigt så vi är hemma lite efter lunch :) Ska spendera mina sista dagar i USA med mina vänner som fortfarande är kvar och så blir det nog en shoppingtur i stan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0